Aquest web utilitza galetes ("cookies") pròpies i de tercers per millorar l'experiència de l'usuari. Si continues navegant, considerem que acceptes el seu ús.   Ok
f

FCPP Federació Catalana de Pitch and Putt

Reglament de la Copa ACPP Femenina Est vs Oest 2011

Ets a:  IniciNotíciesCopes ACPPNotícia id 17014
08.11.2011

Copes ACPPReglament de la Copa ACPP Femenina Est vs Oest 2011

Reglament de la Copa ACPP Femenina Est vs Oest 2011 que es jugarà al P&P Roc 3 el dia 10 de desembre.

COPA ACPP FEMENINA Est vs Oest 2011

Competició Matxplay per Equips

10 de desembre de 2011

REGLAMENT

 

1.-CAMP I DATA

 

Es jugarà al P&P Roc 3 el dissabte 10 de desembre de 2011.

 

 2.- PARTICIPANTS

 

Hi participaran 72 jugadores, 36 de la zona Est i 36 de la zona Oest.

Per completar un total de 36 jugadores per zona (est i oest) s’escolliran les jugadores provinents de cada equip en funció de la classificació de la zona regular de l’Interclubs Femení ACPP 2011 segons el següent quadre:

 

Equips Participants

Aportació Jugadores

Posició final

Aportació jugadores

Equips Participants

 

Zona Est

classificació

zona Oest

 

PAPALUS FEMENI

5

1

5

VALLROMANES

FRANCIAC BLAU

3

2

4

PORTAL DEL ROC

LES TEIA DE TEIA A

3

3

4

P&P LLEIDA FEMENI

CASTELLO FEMENI

2

4

3

ROC 3

HCP 1 PROMISE

2

5

2

VENDRELL LADIES

FRANCIAC VERD

2

6

2

CAN CUYAS VERMELL

SANT CEBRIA CIRERA

2

7

2

PITCH & PUTT MANRESA DAINZU

PAPALUS LADIES

2

8

2

SANT JAUME DONES

SANT CEBRIA MADUIXA

2

9

2

EL VALLES

LES TEI DE TEIA B

2

10

2

CAN CUYAS BLANC

SEMAR FEMENI

2

11

2

NOIES DE GODMAR

FORNELLS FEMENI

2

12

2

CAN RAFEL FEMENI

PLATJA D'ARO FEMENI

1

13

1

VALLROMANES NOU

CLUB ESPORTIU LOPI

1

14

1

VALL D'ORDINO LADIES

HCP 1  MAVENT

1

15

1

NOIES bonArea

P&P TENNIS MORA

1

16

1

MONTJUIC NATACIO FEMENI

MAS GURUMBAU FEMENI

1

17

-

 

FEM GUALTA

1

18

-

 

MAS PAGES

1

19

-

 

 

36

Total

36

 

 

 

Cada equip escollirà les jugadores que el representin en funció de la posició podent seleccionar jugadores diferents per la primera i segona volta a elecció de l’equip. Les jugadores escollibles per a cada equip seran aquelles que durant l’any 2011 han estat membres de l’equip a l’Interclubs Femení ACPP 2011. Es definiran aquestes jugadores abans del 7 de desembre.

Cada equip aportarà un nombre determinat de jugadores en funció de la classificació a la fase regular del Interclubs Femení ACPP 2011amb un mínim d’una jugadora per equip.

 

3.- FÓRMULA DE JOC

Es jugaran 36 forats Matxplay Scratch amb mides Catalanes.

Es jugarà sota la modalitat Matxplay per equips amb 54 punts en joc, repartits de la següent manera:

18 enfrontaments Fourball Matxplay = 18 punts

36 enfrontaments Individual Matxplay = 36 punts

En cas d’empat en un partit cada equip guanyarà 0,5 punts i en cas d’empat en el global de l’enfrontament entre dos equips, es decidirà per mort sobtada amb 1 partit Individual Matxplay a partir del forat 1 del recorregut.

4.- CAPITANES D’EQUIP

Els dos equips nombraran una capitana, que a la vegada podrà ser  jugadora o no jugadora, que farà d’enllaç amb l’organització i serà l’encarregada de lliurar les alineacions corresponents que donaran lloc als emparellaments matxplay.

Per definir la capitana de cada zona s’enviarà inicialment un email a les capitanes de tots els equips de l’Interclubs Femení ACPP 2011 perquè els equips nombrin jugadores que opten a ser capitanes de la seva zona de joc (est o oest). El 18 de novembre es tancarà la recepció de candidates a ser capitanes de cada zona.

Del 21 al 24 de novembre es realitzarà una votació via e-mail entre els candidates per a definir les dues capitanes.

5.- HORARI I GRUPS DE SORTIDA

En funció de les jugadores disponibles per a cada volta segons l’elecció d’aquestes per part de cada equip participant a l’Interclubs Femení ACPP 2011, les capitanes de cadascuna de les dues zones, confeccionaran una llista per l’enfrontament fourball matxplay, resultant l’emparellament de la 1ª parella de cada zona al tee 1, la 2ª parella de cada zona al tee 2, etc...

La capitana de les dues zones hauran de lliurar per escrit a l’organització aquesta llista almenys 15 minuts abans de la sortida de les 9:30.

Un cop decidits els emparellaments de les jugadores de cadascuna de les dues zones, l’organització publicarà els enfrontaments que començaran a jugar a les 9:30 en sortida simultània.

Un cop jugada la primera volta de la competició, l’organització realitzarà un còmput de la puntuació fins al moment i les capitanes hauran de lliurar una segona llista amb els enfrontaments individuals almenys 15 minuts abans de la sortida de les 13:30.

Un cop decidits els emparellaments de les jugadores de cadascuna de les dues zones, l’organització publicarà els enfrontaments que començaran a jugar a les 13:30 en sortida simultània jugant-se dos partits a la vegada a cada tee de sortida.

6.- DRETS D’INSCRIPCIÓ

Fins el 6 de desembre cada equip podrà designar les jugadores que representaran al seu equip segons el quadre de l’apartat participants. Si algun equip no nombra a les jugadores que pot presentar a la competició, aquestes places s’adjudicaran per ordre de classificació a la fase regular de l’Interclubs Femení ACPP 2011 als equips millor classificats.

El preu d’inscripció serà de 15 € per jugadora.

7.- TROFEUS

Trofeu “Copa Femenina ACPP E vs O” perpetu que mai no serà propietat de cap equip. S’inscriurà cada any el nom de la zona guanyadora.

8.- ENTRENAMENTS

S’establirà un preu especial d’entrenament de 10 euros per jugar 18 forats per les jugadores membres dels equips participants a la “Copa Femenina ACPP E vs O” la setmana de celebració de la prova.

9.- COMITÈ ORGANITZADOR

Estarà format pel President de la Comissió Esportiva, pel secretari de la Comissió Esportiva i per un representant del camp on  es juga la prova. La suspensió de la prova prèviament a la celebració de la mateixa es responsabilitat d’aquest comitè i es tindrà en compte el protocol de decisió per la suspensió de proves oficials amb motiu d'inclemències meteorològiques de la ACPP.

10.- COMITÈ DE COMPETICIÓ

Estarà format per dos membres de la ACPP i per un membre del Comitè del propi camp on es juga la prova. Presidirà el Comitè un membre de la ACPP. La suspensió de la prova durant la seva celebració és responsabilitat d’aquest Comitè.

11.- DRETS I OBLIGACIONS DEL CAMP ORGANITZADOR

El camp s’encarregarà d’elaborar amb el programa informàtic de competicions de la ACPP les targetes dels participants, el control de les sortides, el control de l’entrega de targes i el còmput de les targes. La publicació de resultats i l’ordre de sortida, dels jugadors serà competència de la ACPP.

El camp organitzador facilitarà una peça de fruita i ½ litre d’aigua com a mínim per jugador i disposarà d’un o més punts de distribució d’aigua durant el recorregut (apart de les instal·lacions/casa-club del camp) encara que sigui de pagament. El camp procurarà que l’aigua estigui fresca quan les temperatures així ho aconsellin.

El camp estarà obert com a mínim 1 hora abans de l’inici de la competició, i fins ½ hora després d’acabar l’últim jugador de la prova.

Totes aquestes tasques així com el bon marcatge del camp i les seves condicions seran supervisades per la ACPP. El Comitè Organitzador de la prova és la Comissió Esportiva de la ACPP i en aquest sentit el camp ha de prestar tant al Comitè Organitzador de la prova com al Comitè de Competició de la prova o a qualsevol dels seus membres tots els mitjans de que disposi pel correcte desenvolupament de la mateixa.

L’incompliment per part del camp organitzador d’algun punt d’aquest reglament impedirà entrar a formar part del sorteig de competicions oficials per l’any 2012.

 

MAPA WEB

       
 
FCPP ACPP
Diputació 274, pral. A
08009 Barcelona
Tel. 93 342 42 49 - Fax 93 412 16 79
info@pitch.cat - www.pitch.cat
Avís Legal
Política de Privacitat
Política de Cookies
La FCPP té el suport de la:
 
Generalitat de Catalunya EsportCat
La FCPP forma part de la:
UFEC FIPPA EPPA FOCIR
EEC