CAMPIONAT DE CATALUNYA INDIVIDUAL SÈNIOR
DE PITCH & PUTT
2011 FCPP
REGLAMENT
1.- PARTICIPANTS
Hi podran participar tots els jugadors nacionals o estrangers que estiguin
en possessió de la seva llicència de la FCPP en vigor i que siguin de la
categoria sènior. Per homes que compleixin 55 anys o més l’any 2011 i per dones
que compleixin 54 anys o més l’any 2011.
Es distingiran les següents categories:
Per a que es pugui disputar una categoria, hi haurà d'haver un mínim de 6
jugadors participants.
2.- CAMP I DATES
Es jugarà a Platja d’Aro el divendres 28, el dissabte 29 i el diumenge 30
d’octubre de 2011.
3.- FÓRMULA DE JOC
Es jugarà a 36 forats strokeplay scratch individual. El handicap que
determini l’ordre de sortida serà el que consti a la seu de la FCPP el dia que
es facin els horaris de sortida.
El divendres 28 o el dissabte 29, es jugaran 18 forats strokeplay scratch individual i en acabar es
farà un tall i els millors 72 resultats, es classificaran per a jugar el diumenge
30.
Passaran el tall un total de 72 jugadors. Aquests 72 jugadors seran els millors classificats a la classificació de la 1ª volta de la competició assegurant un mínim de 12 jugadors de cadascuna de les 3 categories. En cas de no haver-hi un mínim de 6 participants en una categoria, no es reservaran les 12 places de la categoria.
En cas de que els empats existents impossibilitin realitzar un tall per a les places adjudicades a cada categoria basant-se únicament en el resultat scratch obtingut, es desempatarà segons la fórmula dels 9, 12, 15, 17 i 18 millors últims forats, si encara així persistís l’empat, es determinarà el desempat per l’últim millor forat, dos últims millors forats, i així fins el 18 últims millors forats. Els últims forats a que es refereix aquest paràgraf són els últims forats del recorregut, independentment del tee de sortida dels jugadors.
Els jugadors que hagin passat el tall jugaran 18 forats Strokeplay Scratch Individual el diumenge dia 30.
El diumenge 30, es jugaran 18 forats strokeplay scratch individual.
4.- HORARI I GRUPS DE SORTIDA
Les sortides del divendres 28 i dissabte 29 seran simultànies per ordre de
handicap a cada sortida.
S’habilitarà inicialment una sortida el divendres dia 28 a les 15:00 i dues
sortides el dissabte dia 29 a les 9:00 i a les 12:30. Els jugadors/es
participants podran escollir hora de joc. En cas de ser necessàries més places,
s’habilitaria una altra sortida el divendres dia 28.
El diumenge 30 la sortida serà simultània a les 9:00 agrupant els jugadors
per ordre de invers a la classificació resultant de dissabte excepte els 5
partits corresponents als 20 jugadors millors classificats que jugaran pel tee de l’1 amb sortides consecutives
5.- DISCIPLINA
Els jugadors/es que estiguin inscrits i no es presentin han de comunicar-ho
al camp seu de la competició abans de les 12 hores del darrer dia hàbil.
En cas de no presentar-se a la segona volta de la competició, els jugadors
hauran de comunicar-ho al camp seu de la competició com a màxim a l’entrega de
la targeta de joc de l’últim recorregut jugat.
En cas de jugadors retirats que passin el tall que dona plaça per jugar el
diumenge, no se’ls tindrà en compta a l’hora de realitzar el tall permeten la
participació del màxim possible de jugadors.
6.- DESEMPATS
En cas d’empat per al lloc de campió absolut, els jugadors empatats jugaran
forat per forat a “mort sobtada” fins a desempatar, començant pel primer forat
del recorregut.
En cas d’empat per a qualsevol altre lloc amb premi o obsequi, s’aplicarà la
fórmula dels 18, 27, 33, 35 i 36 millors últims forats. si encara així persistís
l’empat, es determinarà el desempat per l’últim millor forat, dos últims millors
forats, i així fins els 36 últims millors forats.
Per als llocs restants, els jugadors es classificaran “ex aequo”.
7.- TROFEUS
Trofeu per al campió i sotscampió absoluts.
Trofeus pels campions i sotscampions de primera, segona i tercera categoria.
Trofeus per al campió i sotscampió supersènior.
Trofeus per a la campiona i sotscampiona femenina.
Els trofeus no són acumulables i l'ordre a seguir per a atorgar els premis
és:
Campió absolut.
Campió supersènior.
Campiona femenina.
Sotscampió absolut.
Sotscampió supersènior.
Sotscampiona femenina.
Campió, sotscampió, 1ª categoria.
Campió, sotscampió, 2ª categoria.
Campió, sotscampió, 3ª categoria.
8.- INSCRIPCIONS
Les inscripcions es realitzaran a la recepció del camp seu de la competició o mitjançant el mòdul d’inscripcions a la plana web www.pitchputt.cat pels jugadors registrats.
Les inscripcions es podran fer des del dilluns de tres setmanes abans de la competició, es a dir, a partir de les 0 hores del dilluns dia 10 de octubre de 2011 mitjançant el mòdul d’inscripcions a la plana web o dins de l’horari comercial del camp seu de la competició.
Cada jugador abonarà 15€ per cada dia de competició.
L’inscripció comporta l’autorització per la gravació
i difusió d’imatges per qualsevol mitjà.
9.- ENTRENAMENTS
Durant la setmana anterior compresa des del diumenge anterior a les 14.00h fins el dia abans de començar la competició, les jugadores que ja estiguin inscrites podran entrenar en el camp on es disputi la prova per un preu màxim de 10 euros per jugar 18 forats. Es respectaran els preus i les ofertes de cada camp si aquests són inferiors a 10 euros. En cas d’haver un campionat el preu serà el del campionat.
10.- TANCAMENT D’INSCRIPCIONS
Es tancaran el dimarts 25 d’octubre de 2011 a les 24 hores. Es publicarà la llista de participants el dia 26 d’octubre a la plana web www.pitchandputtcat.com
11.- COMITÈ ORGANITZADOR
Estarà format pel President de la Comissió Esportiva, pel secretari de la
Comissió Esportiva i per un representant del camp on
es juga la prova. La suspensió de la prova prèviament a la celebració de la
mateixa es responsabilitat d’aquest comitè i es tindrà en compte el protocol de
decisió per la suspensió de proves oficials amb motiu d'inclemències
meteorològiques de la FCPP.
12.- COMITÈ DE COMPETICIÓ
Estarà format per dos membres de la FCPP i per un membre del Comitè del
propi Camp on es juga la prova. Presidirà el Comitè un membre de la FCPP. La
suspensió de la prova durant la seva celebració és responsabilitat d’aquest
Comitè.
13.- DRETS I OBLIGACIONS DE L’ORGANITZACIÓ
El camp s’encarregarà d’elaborar amb el programa informàtic de competicions de la FCPP les targetes dels participants, el control de les sortides, el control de l’entrega de targes i el còmput de les targes. La publicació de resultats i l’ordre de sortida, dels jugadors serà competència de la FCPP.
El camp organitzador facilitarà una peça de fruita i ½ litre d’aigua com a mínim per jugador i disposarà d’un o més punts de distribució d’aigua durant el recorregut (apart de les instal·lacions/casa-club del camp) encara que sigui de pagament. El camp procurarà que l’aigua estigui fresca quan les temperatures així ho aconsellin.
El camp estarà obert com a mínim 1 hora abans de l’inici de la
competició, i fins ½ hora després d’acabar l’últim jugador de la prova.
Totes aquestes tasques així com el bon marcatge del camp i les seves condicions seran supervisades per la FCPP. El Comitè Organitzador de la prova és la Comissió Esportiva de la FCPP i en aquest sentit el camp ha de prestar tant al Comitè Organitzador de la prova com al Comitè de Competició de la prova o a qualsevol dels seus membres tots els mitjans de que disposi pel correcte desenvolupament de la mateixa.
L’ incompliment per part del camp organitzador d’algun punt d’aquest reglament impedirà entrar a formar part del sorteig de competicions oficials per l’any 2012.
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||