COPA ACPP DE PARELLES MIXTES
DE PITCH & PUTT 2011
REGLAMENT
1.- LLOC I DATES
Es jugarà al P&P El Vendrell el 21, 22 i 23 d’Octubre de 2011.
2.- PARTICIPANTS
Hi podrà participar qualsevol parella composada per un jugador i una
jugadora nacionals o estrangers, en possessió de les seves llicències de l’ACPP en vigor.
El nombre màxim de parelles inscrites serà de 72 pel divendres dia 21 i 72
pel dissabte dia 22. En cas d’excedir el nombre de places previstes
s’habilitaran nous horaris.
3.- FÓRMULA DE
JOC
Es jugaran 18 forats Fourball Scratch (divendres 21 o dissabte 22).
Passaran el tall un total de 36 parelles exactament. En cas d’empat entre
les parelles que determinen la posició 36 i posteriors, es desempatarà segons la
fórmula dels 9, 12, 15, 16 i 17 millors últims forats per assegurar un total de
36 parelles, si encara així persistís l’empat, es determinarà el desempat per
l’últim millor forat, dos últims millors forats, i així fins el 18 últims
millors forats. Els últims forats a que es refereix aquest paràgraf són els
últims forats del recorregut, independentment del tee de sortida de les parelles.
Les parelles que hagin passat el tall jugaran 18 forats Greensome Scratch (diumenge 23 d’octubre al
matí) i 18 forats Foursome Scratch (diumenge 23 d’octubre a la tarda).
4.- HORARI DE
SORTIDA I FORMACIÓ DE GRUPS DE SORTIDA
Les sortides del divendres 21 i dissabte 22 seran simultànies per ordre de
handicap a cada sortida.
S’habilitarà inicialment una sortida el divendres dia 21 a les 16:00 i dues
sortides el dissabte dia 22 a les 9:00 i a les 12:30. Les parelles participants
podran escollir hora i dia de joc. En cas de ser necessàries més places,
s’habilitaria una sortida més el divendres dia 21.
La primera sortida simultània del diumenge 23 corresponent a la volta sota
modalitat Greensome es realitzarà a les 9:00. Es realitzaran els grups
de sortida segons el resultat de la volta sota modalitat Fourball.
La darrera sortida simultània del diumenge 23 corresponent a la volta sota
modalitat Foursome es realitzarà a les 13:00 aproximadament. Es
realitzaran els grups de sortida segons el resultat acumulat de les dues voltes
anteriors.
Els partits de les 13:00 de diumenge 23 es jugaran amb sortida simultània
excepte els 4 partits corresponents a les parelles millor classificades que
jugaran pel tee de l’1 amb sortides consecutives.
5.- DESEMPATS
Pel lloc de campions, es desempatarà a “mort sobtada” en la modalitat Foursome Scratch començant pel forat 1 i consecutius fins desfer el
desempat.
La resta de posicions amb premi desempataran per la millor darrera volta i
en persistir l’empat, es tindrà en compte els 27, 36, 45, 48 ,51, 52 i 53
millors últims forats. si encara així persistís l’empat, es determinarà el
desempat per l’últim millor forat, dos últims millors forats, i així fins els 54
últims millors forats.
La resta es classificarà ex-aequo.
6.- TROFEUS
Copes per les parelles campiones, sots-campiones i 3eres classificades
Medalles per les parelles classificades 4artes i 5enes.
Es lliuraran a la Nit del P&P 2011.
7- INSCRIPCIONS
Les inscripcions es realitzaran a la recepció del camp seu de la competició
o mitjançant el mòdul d’inscripcions a la plana web www.pitchputt.cat pels jugadors registrats.
Les inscripcions es podran fer des del dilluns de tres setmanes abans de la
competició, es a dir, a partir de les 0 hores del dilluns 3 d’octubre de 2011
mitjançant el mòdul d’inscripcions a la plana web o dins de l’horari comercial
del camp seu de la competició.
Per poder realitzar l’inscripció
d’una parella a través del mòdul d’inscripcions a la plana web www.pitchputt.cat, el jugador que fa
l’inscripció
ha de tenir permís sobre les dades de l’usuari amb el que juga de parella segons
l’apartat “Permisos” del menú esquerra de la zona personal a la web www.pitchputt.cat
L’inscripció comporta l’autorització per la gravació i difusió d’imatges per qualsevol mitja.
8.- TANCAMENT
D’INSCRIPCIONS
Es tancaran el dimarts 18 d’octubre de 2011. Es publicarà la llista de
participants el dia 19 d’octubre de 2011 a la plana web www.pitchandputtcat.com.
A partir del dimarts 18 d’octubre, els canvis de parella, d’horari o dia de
joc estan permesos fins el dia abans de començar la competició sempre que el
camp seu de la prova pugui donar conformitat del canvi.
A partir del dia d’inici de la competició no es
permetran canvis de parella, d’horari o dia de joc i excepcionalment en cas
d’error del camp o de la FCPP es pot permetre aquest canvi si el jugador ho
justifica correctament i el Comitè de Competició de la prova accepta aquesta
justificació.
9.- DRETS
D’INSCRIPCIÓ
Pel divendres o dissabte, cada parella abonarà 30 euros.
Per la jornada de diumenge cada parella abonarà 30 euros.
10.- ENTRENAMENTS
Durant la setmana anterior compresa des del diumenge anterior a les 14.00h
fins el dia abans de començar la competició, les parelles que ja estiguin
inscrites podran entrenar en el camp on es disputi la prova per un preu màxim de
20 euros la parella per jugar 18 forats. Es respectaran els preus i les ofertes
de cada camp si aquests són inferiors a 10 euros. En cas d’haver un campionat el
preu serà el del campionat.
11.- DISCIPLINA
Les parelles que estiguin inscrites i no es presentin han d’avisar a la seu
de l’ACPP abans de les 12 hores del darrer dia hàbil.
En cas de no presentar-se a la segona volta de la competició, les parelles
hauran de comunicar-ho al camp seu de la competició com a màxim a l’entrega de
la targeta de joc de l’últim recorregut jugat.
En cas de parelles retirades que passin el tall que dona plaça per jugar el
diumenge, no se’ls tindrà en compta a l’hora de realitzar el tall permeten la
participació del màxim possible de parelles.
12.- COMITÈ
ORGANITZADOR
Estarà format pel President de la Comissió Esportiva, pel secretari de la
Comissió Esportiva i per un representant del camp on
es juga la prova. La suspensió de la prova prèviament a la celebració de la
mateixa es responsabilitat d’aquest comitè i es tindrà en compte el protocol de
decisió per la suspensió de proves oficials amb motiu d'inclemències
meteorològiques de la FCPP.
13.-
COMITÈ DE COMPETICIÓ
Estarà format per dos membres de l’ACPP i per un membre del Comitè
del propi Camp on es juga la prova. Presidirà el Comitè un membre de l’ACPP. La suspensió de la prova durant la seva celebració
és responsabilitat d’aquest Comitè.
14.- DRETS I
OBLIGACIONS DE L’ORGANITZACIÓ
El camp s’encarregarà d’elaborar amb el programa informàtic de competicions
de la FCPP les targetes dels participants, el control de les sortides, el
control de l’entrega de targes i el còmput de les targes. La publicació de
resultats i l’ordre de sortida, dels jugadors serà competència de la FCPP.
El camp organitzador facilitarà una peça de fruita i ½ litre d’aigua com a
mínim per jugador i disposarà d’un o més punts de distribució d’aigua durant el
recorregut (apart de les instal·lacions/casa-club del camp) encara que sigui
de pagament. El camp procurarà que l’aigua estigui fresca quan les temperatures
així ho aconsellin.
El camp estarà obert com a mínim 1 hora abans de l’inici de la
competició, i fins ½ hora després d’acabar l’últim jugador de la prova.
Totes aquestes tasques així com el bon marcatge del camp i les seves
condicions seran supervisades per la FCPP.
El Comitè Organitzador de la prova és la Comissió Esportiva de la FCPP i en
aquest sentit el camp ha de prestar tant al Comitè Organitzador de la prova com
al Comitè de Competició de la prova o a qualsevol dels seus membres tots els
mitjans de que disposi pel correcte desenvolupament de la mateixa.
L’ incompliment
per part del camp organitzador d’algun punt d’aquest reglament impedirà entrar a
formar part del sorteig de competicions oficials per l’any 2012.
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||